SPHERePOD TO DOSKONAŁE MIEJSCE NA RELAKS I ODKRYCIE SAMEGO SIEBIE.
ZAMYKANA KULA POZWALA NA KOMPLETNE WYCISZENIE POPRZEZ ODCIĘCIE SIĘ OD OTACZAJĄCEGO NAS ŚWIATA. POZWALA W ŁATWY SPOSÓB WEJŚĆ W STAN Wyciszenia, MEDYTACJI.
SPHERePOD UMOŻLIWIA WYKONYWANIE ĆWICZEŃ MIĘDZY INNYMI TAKICH JAK JOGA. NATOMIAST WBUDOWANY SYSTEM DŹWIĘKOWY POZWALA NA ZAGŁĘBIENIE SIĘ W ŚWIAT MUZYKI.
JEST TO ODPOWIEDNIE MIEJSCE DO PRZEPROWADZENIA TERAPII WIBRACJAMI.
W ZALEŻNOŚCI OD WERSJI SfERY POSIADAJĄ WBUDOWANY PRZESTRZENNY SYSTEM DŹWIĘKOWY, ZESTAW KINOWY, OŚWIETLENIE LEDOWE O ZMIENNYM NATĘŻENIU, ORAZ SYSTEM OCZYSZCZANIA POWIETRZA.

WNĘTRZE KUL WYŁOŻONE JEST NATURALNYM DREWNEM W STANDARDZIE, ALE MOŻE BYĆ DOSTOSOWANE DO INDYWIDUALNYCH POTRZEB.

KULA POSIADA AUTOMATYCZNE DRZWI ORAZ SYSTEM MONITOROWANIA DBAJĄCY O BEZPIECZEŃSTWO I SPOKÓJ UŻYTKOWNIKÓW SPHERePOD.

O NAS

DOŚWIADCZENIAMI IMMERSYJNYMI ZAJMUJEMY SIĘ JUŻ OD 2008 ROKU.

Nasze początki w budowaniu doświadczeń zaczęły się od  tworzenia performansów sensorycznych oraz sesji performatycznych w UK.

Zanim możliwości technologiczne pozwoliły  na zanurzenie się w świat wirtualny w wiarygodny i bezpieczny sposób wykorzystywaliśmy technologie dostępne na ten czas (projekcje, urządzenia IR, sensory, przestrzenne systemy dźwiękowe), aby kreować alternatywną rzeczywistość  dla osób niepełnosprawnych fizycznie i psychicznie. Naszymi odbiorcami były również osoby zdrowe w każdym wieku.

Zbudowane doświadczenia były traktowane jako forma swoistego transu terapeutycznego, a ich miejscem stawały się niecodzienne  przestrzenie takie jak baseny (spektakle wodne), podwieszane olbrzymie hamaki, czy ulice miast.

 

Organizowanie nietypowych spektakli z użyciem technologii pozwoliło nam na stworzenie projektu BIGheadsOLYMPIAD dla LONDON OLIMPICS 2012, w którym przypadkowi widzowie, nie mający nic wspólnego ze spektaklem, w parę sekund stawali się aktorami przy użyciu technologii audiowizualnych. Olbrzymie głowy (kostiumy) posiadające wbudowane kamery, ekrany oraz system dźwiękowy pozwalały na śledzenie instrukcji oraz innych przypadkowych aktorów i wsłuchiwanie się w informacje przekazywane przez choreografa prowadzącego wydarzenie live. Projekt był w pełni sfinansowany przez UK ARTS COUNCIL.   

 

W 2013 roku rozpoczęliśmy współpracę z największą w Anglii firmą Laser Tag, Quaser. Stworzyliśmy działające koncepty wirtualnych interaktywnych aren. Nasze rozwiązania pozwalały na tworzenie przestrzeni o dowolnej tematyce (jungle, sci-fi, horror) za pomocą odbitych projekcji i systemów IR połączonych z recepcją co dawało pełną kontrolę nad doświadczeniami użytkowników aren. Gracze mogli nie tylko rywalizować między sobą, ale również wchodzić w pełną interakcję z wirtualnymi postaciami istniejącymi w labiryntach aren. W rozgrywkach mogło brać udział nawet do 50 osób na raz. Firma została sprzedana, a rozwiązania technologiczne stały się podstawą do stworzenia parku rozrywki w Londynie.

W 2015 roku stworzyliśmy pierwsze doświadczenie w stylu horror używające za swoją scenę ulice centrum miasta na Gibraltarze. Projekt otrzymał pełne poparcie kraju i rok później przydzielone zostały na jego kolejną odsłonę zabytkowe tunele w skale oraz galerie używane przez wojsko od 1730 roku. W przestrzeniach tych powstało doświadczenie z gatunku zombie horror wykorzystujące mroczne tunele, projekcje audiowizualne, żywych aktorów i zdalnie sterowane mechanizmy do wprowadzenia uczestników w stan oddający w pełni doświadczenie osób próbujących przetrwać apokalipsę zombie. Doświadczenie zostało w pełni z dofinansowane przez Gibraltarskie Ministerstwo Sztuki. W jego tworzeniu wzięło udział ponad 100 osób zaś samo wydarzenie przyciągnęło setki odbiorców.

To zaledwie parę przykładów z bogatego zasobu naszych produkcji.

Na przełomie ponad 11 lat stworzyliśmy wiele dużych i małych doświadczeń immersyjnych, którymi odbiorcami były pojedyncze osoby jak i całe grupy.

Doskonale znamy mechanizmy wpływania na ludzką wyobraźnię, kreowania stanów transu, które w sposób naturalny i bezpieczny wprowadzają użytkowników w alternatywne wymiary, dając się ponieść stworzonym dla nich doświadczeniom.

Nasi specjaliści posiadają odpowiednią wiedzę technologiczną i artystyczną, która pozwala na kreowanie wydarzeń na dużą skalę.

Na przełomie tych lat tworzyliśmy również gry 2D i 3D korzystając z Unreal oraz Unity3d, aplikacje na smartfony, PC i Konsole, fizyczne instalacje interaktywne, organizowaliśmy konferencje biznesowe i wydarzenia rozrywkowe takie jak Gibraltar MTV Festiwal. Od 2017 roku pracujemy nad tworzeniem doświadczeń przy użyciu VR/AR googles w zakresie treningów oraz aplikacji rozrywkowych.

Poszukujemy ciekawych i wymagających projektów, które w pełni wykorzystują naszą wiedzę i doświadczenie.